W roku szkolnym 2021/2022 – uczniów ubezpiecza InterRisk
Polisa dla LO, Technikum i Szkoła Branżowa I Stopnia: operator obrabiarek skrawających i ślusarz: Seria EDU-A/P numer 092887
Ogólne warunki ubezpieczenia EDU PLUS
Postępowanie w przypadku zdarzenia na terenie szkoły lub pod opieką szkoły
(obowiązek rejestracji wypadku przez szkołę)Wypadek należy zgłosić do dyrektora szkoły za pośrednictwem wychowawcy lub specjalisty ds. BHP poprzez wypełnienie ZGŁOSZENIA WYPADKU UCZNIA, WYJAŚNIENIA POSZKODOWANEGO UCZNIA W WYPADKU oraz WYJAŚNIENIA ŚWIADKA ZDARZENIA WYPADKOWEGO UCZNIA – druki dostępne poniżej.
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja PDF
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja MS Word
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja PDF
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja MS Word
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja PDF
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja MS Word
Postępowanie w przypadku zdarzenia poza terenem szkoły
(nie ma obowiązku rejestracji wypadku przez szkołę) Aby uzyskać odszkodowanie z tytułu wypadku należy postępować wg poniżej zamieszczonego rysunku:
Dokumenty dotyczące polisy i zgłaszania wniosku o odszkodowanie:
W roku szkolnym 2020/2021 – uczniów ubezpiecza InterRisk
Polisa dla LO, Technikum i Szkoła Branżowa I Stopnia: operator obrabiarek skrawających i ślusarz: EDU-A/P 076309
Ogólne warunki ubezpieczenia EDU PLUS
Postępowanie w przypadku zdarzenia na terenie szkoły lub pod opieką szkoły
(obowiązek rejestracji wypadku przez szkołę)Dokumenty dotyczące polisy i zgłaszania wniosku o odszkodowanie:
W roku szkolnym 2019/2020 – uczniów ubezpiecza InterRisk
Polisa dla LO, Technikum i ZSZ: operator obrabiarek skrawających i ślusarz: EDU-A/P 065572
Ogólne warunki ubezpieczenia EDU PLUS
Postępowanie w przypadku zdarzenia na terenie szkoły lub pod opieką szkoły
(obowiązek rejestracji wypadku przez szkołę)Wypadek należy zgłosić do dyrektora szkoły za pośrednictwem wychowawcy lub specjalisty ds. BHP poprzez wypełnienie ZGŁOSZENIA WYPADKU UCZNIA, WYJAŚNIENIA POSZKODOWANEGO UCZNIA W WYPADKU oraz WYJAŚNIENIA ŚWIADKA ZDARZENIA WYPADKOWEGO UCZNIA (druki dostępne poniżej lub w sekretariacie uczniowskim).
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja PDF
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja MS Word
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja PDF
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja MS Word
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja PDF
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja MS Word
Postępowanie w przypadku zdarzenia poza terenem szkoły
(nie ma obowiązku rejestracji wypadku przez szkołę) Aby uzyskać odszkodowanie z tytułu wypadku należy postępować wg poniżej zamieszczonego rysunku:
Dokumenty dotyczące polisy i zgłaszania wniosku o odszkodowanie:
W roku szkolnym 2018/2019 – uczniów ubezpiecza InterRisk
Polisa dla LO, Technikum i ZSZ: operator obrabiarek skrawających i ślusarz: EDU-A/P 052982
Postępowanie w przypadku zdarzenia na terenie szkoły lub pod opieką szkoły
(obowiązek rejestracji wypadku przez szkołę)Wypadek należy zgłosić do dyrektora szkoły za pośrednictwem wychowawcy lub specjalisty ds. BHP poprzez wypełnienie ZGŁOSZENIA WYPADKU UCZNIA, WYJAŚNIENIA POSZKODOWANEGO UCZNIA W WYPADKU oraz WYJAŚNIENIA ŚWIADKA ZDARZENIA WYPADKOWEGO UCZNIA (druki dostępne poniżej lub w sekretariacie uczniowskim).
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja PDF
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja MS Word
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja PDF
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja MS Word
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja PDF
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja MS Word
Postępowanie w przypadku zdarzenia poza terenem szkoły
(nie ma obowiązku rejestracji wypadku przez szkołę) Aby uzyskać odszkodowanie z tytułu wypadku należy postępować wg poniżej zamieszczonego rysunku:
Dokumenty dotyczące polisy i zgłaszania wniosku o odszkodowanie:
W roku szkolnym 2017/2018 – uczniów ubezpiecza InterRisk
Polisa dla LO, Technikum i ZSZ: operator obrabiarek skrawających i ślusarz: EDU-A/P 042091
Polisa dla ZSZ młodociani pracownicy: EDU-AP 042085
Dokumenty dotyczące polisy i zgłaszania wniosku o odszkodowanie:
- Zgłoszenie roszczenia
- Zgłoszenia Roszczenia – wzór
- Najważniejsze_cechy_ubezpieczenia_InterRisk
- Oferta
- OWU 2017 – Ogólne_Warunki_Ubezpieczenia
- Polisa dla LO, Technikum i ZSZ: operator obrabiarek skrawających i ślusarz
- Polisa dla ZSZ młodociani pracownicy
W roku szkolnym 2016/2017 – uczniów ubezpiecza AXA
HORYZONT-IN
ul. Lwowska 78A
22-600 Tomaszów Lubelski
Numer kontaktowy Horyzont-In:
tel./fax – (84) 664 17 44
PROCEDURA POSTĘPOWANIA W RAZIE WYPADKU UCZNIA ZS LUBACZÓW – ROK SZKOLNY 2016/2017
(Wypadki, które wydarzyły się w okresie od 01.09.2016 do 31.08.2017)Numery polis:
Liceum Ogólnokształcące, Technikum, ZSZ – operator obr. skarawających: 92100772
ZSZ – młodociani pracownicy: 92100774
Ogólne warunki ubezpieczenia AXA
Postępowanie w przypadku zdarzenia na terenie szkoły lub pod opieką szkoły
(obowiązek rejestracji wypadku przez szkołę)- Wypadek należy zgłosić do dyrektora szkoły za pośrednictwem wychowawcy lub specjalisty ds. BHP poprzez wypełnienie ZGŁOSZENIA WYPADKU UCZNIA, WYJAŚNIENIA POSZKODOWANEGO UCZNIA W WYPADKU oraz WYJAŚNIENIA ŚWIADKA ZDARZENIA WYPADKOWEGO UCZNIA (druki dostępne poniżej lub w sekretariacie uczniowskim).
- Aby uzyskać odszkodowanie z tytułu wypadku należy kopię ZGŁOSZENIA WYPADKU UCZNIA przesłać na adres:
Dokumenty do pobrania:
(Tylko dla wypadków, które wydarzyły się w okresie od 01.09.2016 do 31.08.2017)
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja PDF
- Zgłoszenie wypadku ucznia – wersja MS Word
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja PDF
- Wyjaśnienia poszkodowanego ucznia w wypadku – wersja MS Word
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja PDF
- Wyjaśnienia świadka zdarzenia wypadkowego ucznia – wersja MS Word
Dokumenty, które należy dołączyć do zgłoszenia szkody u Ubezpieczyciela:
- kserokopia (skan) dokumentacji medycznej z przychodni (szpitala), potwierdzająca udzielenie pierwszej pomocy i przebieg leczenia w związku z zaistniałym zdarzeniem, będącym przedmiotem roszczenia,
- kserokopia (skan) dokumentu potwierdzającego tożsamość Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest pełnoletni lub kserokopia (skan) dokumentu przedstawiciela ustawowego Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest niepełnoletni,
- inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia wskazane przez Ubezpieczyciela.
Postępowanie w przypadku zdarzenia poza terenem szkoły
(nie ma obowiązku rejestracji wypadku przez szkołę)- Wypełnić ZGŁOSZENIE WYPADKU UCZNIA (druki dostępne poniżej lub w sekretariacie uczniowskim).
- Wypełniony druk przesłać na adres:
Na przesyłanym druku proszę dopisać nr telefonu kontaktowego.
Dokumenty do pobrania:
(Tylko dla wypadków, które wydarzyły się w okresie od 01.09.2016 do 31.08.2017)
Dokumenty, które należy dołączyć do zgłoszenia szkody u Ubezpieczyciela:
- kserokopia (skan) dokumentacji medycznej z przychodni (szpitala), potwierdzająca udzielenie pierwszej pomocy i przebieg leczenia w związku z zaistniałym zdarzeniem, będącym przedmiotem roszczenia,
- kserokopia (skan) dokumentu potwierdzającego tożsamość Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest pełnoletni lub kserokopia (skan) dokumentu przedstawiciela ustawowego Ubezpieczonego, w przypadku gdy Ubezpieczony jest niepełnoletni,
- inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia wskazane przez Ubezpieczyciela.
W przypadku, gdy Ubezpieczony (opiekun prawny), chce mieć potwierdzony na piśmie fakt zgłoszenia szkody, należy pobrać i wysłać wypełniony wniosek (link poniżej) na adres Ubezpieczyciela.
Wypadki, które wydarzyły się w okresie od 01.09.2015 do 31.08.2016 (Ubezpieczyciel – “Gothaer”):
- Nr polisy dla szkół średnich LO, Technikum i ZSZ operator obrabiarek skrawających: INB 019984
- Nr polisy dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej – młodociani pracownicy: INB 019985
- Postępowanie w przypadku zgłoszenia szkody
Wypadki, które miały miejsce przed 31.08.2015 – w celu zgłoszenia szkody, należy zgłosić się do sekretariatu szkoły.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
You must be logged in to post a comment.